לפיד תקף את העברת השכר למורות; סמוטריץ' הגיב

איתי גדסי 1 Comment on לפיד תקף את העברת השכר למורות; סמוטריץ' הגיב

ראש האופוזיציה לפיד תקף את שר האוצר על רקע העברת כספים למורות החרדיות ולהתיישבות. סמוטריץ' הגיב: "עצוב ממש שאפילו ברגעים האלה אתה לא מצליח להשתחרר מקמפיין השנאה וההסתה שלך נגד החרדים"

צילום: Miriam Alster/ Hadas Parush - Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות פוליטי בצל המלחמה: ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף היום (ראשון) את שר האוצר סמוטריץ', על רקע העברת תקציבים בסך מאות מיליוני שקלים להתיישבות ביהודה ושומרון ולרשתות החינוך החרדיות. זאת לאחר העוול שנעשה למורות החרדיות ששכרן התעכב בשל הגדרתו ככסף קואליציוני.

"בזמן שחיילי צה"ל מסכנים את חייהם שר האוצר סמוטריץ' פוגע במאמץ המלחמתי, פוגע בחוסן הלאומי, פוגע בחברה הישראלית", תקף ראש האופוזיציה את העברת המשכורות למורות החרדיות המפרנסות את משפחותיהן במסירות. "לא מעניין אותו שום דבר חוץ מה'בייס'. הוא עושה בכסף של אזרחי ישראל פוליטיקה קטנה ועלובה בזמן מלחמה.

עוד הוסיף לפיד: "שר אוצר נורמלי היה מתעקש עכשיו לסגור לפחות חמישה משרדי ממשלה מיותרים, לבטל את כל הכספים הקואליציוניים, ולהעביר את הכסף להוצאות המלחמה, עזרה למפונים וסיוע לעסקים".

סמוטריץ' לא נשאר חייב והגיב ללפיד: "שלום יאיר, החרדים הם לא ה"בייס" שלי ואני דואג לזק״א גם אם הם חרדים בדיוק כמו שאני דואג לכל אחד אחר שהוא חלק מעם ישראל המאוחד כרגע. עצוב ממש שאפילו ברגעים האלה אתה לא מצליח להשתחרר מקמפיין השנאה וההסתה שלך נגד החרדים. עם ישראל ינצח. האהבה תנצח".

בשבוע שעבר, התייחס ח"כ יצחק פינדרוס לעיכוב בשכר המורות, בריאיון ל'קול חי': "זו שערוריה, שוד לאור יום. הכסף כבר סוכם ונחתם. אגף התקציבים עושה ככל העולה על רוחו. שר האוצר מטפל בזה יחד עם גפני, הוא הבטיח שלא תהיינה אפליות. אנשי אגף התקציבים באוצר ניצלו בציניות את המלחמה כדי לקחת את הכסף לצרכי המלחמה. זה לא מוסרי וגם לא משפטי".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לפיד צריך להפציק לדבר נימס לנו צימנו